Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Beauty


Υπαρχουν ομορφοι ανθρωποι,
ανθρωποι που με κανουν να ελπιζω,
να τρεφω καποια μικρη συμπαθεια προς το φθινο αυτο ειδος μας.

Υπαρχουν ομορφοι ανθρωποι,
αρμονικα τα χαρακτηριστικα τους,
μου δημιουργουνε μια πληροτητα.

Ομορφα ολα πανω τους ταιριασμενα
ενα γλυπτο, εργο τεχνης το προσωπο τους,
μα τοσο ταλεντο ειχε καθως τους επλασε η φυση.

Υπαρχουν τοσο ομορφοι ανθρωποι,
που με κανουν να νιωθω αδυναμη, ανυμπορη,
ικανη μοναχα για να σταθω σιωπηλη εκει,
και να θαυμασω, να χαθω στην μεθυστικη τους αυρα,
λες και με αορατα μαχαιρια μου σπανε τα κοκκαλα και με αναγκαζουνε να υποκλιθω.

Ειναι δυναμη της ομορφιας τοσο δυνατη,
σαγινευει την ψυχη μου,
ομορφαινουν ξαφνικα τα παντα γυρω.
Αν και η ομορφια ειναι κρυμμενη,
αποκαλυπτεται σε μενα με τετοιο τροπο οταν θελει,
παραδοξη και αποκοσμη,
ξερει και με κυριευει.

Μα την ομορφια απο μακρια μονο μπορω να την θαυμαζω.
Δεν θα την πλησιασω, δεν θα την απολαυσω.
Εχει επιλεξει απροσιτος θεος για μενα να ναι.
Μα εγω την ευχαριστω που τη ζωη μου τη γεμιζει,
μου δινει χρωμα την ζωη μου για να βαψω,
μου δινει αισθηματα για την καρδια μου να χτυπησει,
μα πανω απ'ολα την ευχαριστω
που δινει τροφη στα ονειρα μου για να υπαρξω.

Υπαρχουν ομορφοι ανθρωποι,
στολιδια του κοσμου,
ενα κομματι τους μαζι μου εχω παρει,
ας ξερουν πως την συμπαθεια μου εχουνε κερδισει,
και πως για την δυσμορφη ανθρωποτητα λιγο μου αλλαζουνε την γνωμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου